PATRONA HAYIR D‹YEN VAR MI?
Herkesi bilmiyorum ama bana karfl› ç›kan oluyor.
Babam, benim patronum. O bana k›z›yor. Ben
yöneticilerin bana karfl› ç›kmalar›n›, hay›r demelerini
istiyorum. Hiç ç›kmay›nca da al›yorum elime ka¤›d›
kalemi, “haydi” diyorum, “ben sizin flunlar› yanl›fl
yapt›¤›n›za inan›yorum. Siz ne diyorsunuz, neyi
yanl›fl yap›yoruz” diye soruyorum. Bizim yönetim
kurullar›nda ise bana, patrona hay›r diyenler çok
oluyor. O konuda bir flikayetim yok. Çok de¤iflik
tip yöneticiler var.
Ülker'in geninde ne var?
Bizim de¤iflmesini arzu etmedi¤imiz de¤erlerimiz
var. Onlar› korumaya çal›fl›yoruz. Onlar› da
muhafaza etti¤imizi san›yoruz. Hatta bunun için
geçenlerde bir “De¤erler Anketi” yapt›k. Bütün
çal›flanlara, “Bizim de¤erlerimiz nedir ve ne olmal›?”
diye sorduk.
“Nedir” diye yapt›¤›m›z ankette mühim iki fley ç›kt›:
“Kalite ve müflteri”. Yani herkes diyor ki “Kalite
bizim en önemli de¤erimizdir, müflteriyle olan
iliflkilerimiz çok önemlidir, en büyük de¤erimizdir.”
Zaten bizim afla¤›daki binada, yönetim kurulu
odas›n›n kap›s›nda flu yazar: “Müflteri daima hakl›d›r.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder