çikolata
neden paylaşmıyorsun? hep bana olmazki!!!
26 Haz 2014
şeker gatem
ekmek arası biber: BABALAR GÜNÜ (imiş...)
: BU PAZAR, BABALAR GÜNÜ (imiş)... HEP GÖRMEZDEN, DUYMAZDAN GELMEYE, KULAK ARDI ETMEYE ÇALIŞTIĞIM; O GÜNÜ ES GEÇTİĞİM, YOKMUŞ GİBİ D...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder