18 Oca 2011

doktor bana de hele neyim var benim

İyi dinle evladım :- bir boğa kadar sağlıklısın
kan basıncın ve enemar değerlerin 150 beygirlik motor kadar güçlü basınca sahip
mikroptan eser yok ..! neyle besleniyorsun?: - adapazarı yem fabrikasından hergün bir torba karma yem
birde günlük çikolatamı eksik etmem.
bir adet kızarmış tavuk, bir tepsi yeşillik,bir porsiyon kadayıf,makarna sade, yoğurt, bir kase mercimek çorbası, ,,,,
-: evledım bütün bunları kaç günde yiyorsun?
:) efendim bu sadece öğle kahvaltısı
:( ve bunların üstüne birşey yiyemiyorsun
:) eh ondan sonra iştahım kesiliyor canım istesde yiyemiyorum. bir şeyim yok değilmi doktor?
:( var hemde vahim, sen manda şifası hastalığına yakalnmışsın evladım vah,vah

Hiç yorum yok: