çikolata
neden paylaşmıyorsun? hep bana olmazki!!!
25 Oca 2011
Oya'nın Yalın Hali: aşk acısı çekenlere...
aşk acısı çekenlere...
: "Nadir 'ne var ne yok alemde' gezmelerimde rastladığım bir gazel; meali ile birlikte. Aşk acısı çekenler için tasavvufi bir bakış açısı Mev..."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder