GECENİN 01:45 de kahvaltı yapıyoruz, çay ,kıymalı börek, kaşar,reçel,kepekli ekmek,su...!!!
sabah olunca pazar olarak uyanacak uyuyanlar, ben ise pazar sabahı öğleye kadar uyumak üzere yarasalar gibi uykuya...!
kahvaltıda birden son parçaları atıştırırken masadaki arkadaşlara: pazartesi lütfen hatırlatırmısınız mutlaka doktora görünmeliyim, yine aynı şey oluyor. bu neden herdefasında tekrarlar bir sormamlazım???
arkadaşlar merakla sordu ne oluyorki?!!! tabiiki bunda komik bir durum olmadığından gayet ciddi olarak
- şu halime bir bakarmısınız hiç bir şey yiyemiyorum.canım istemesine rağmen börek,kaşar,çay sevmeme rağmen karnım doymasına rağmen ben malesef yiyemiyorum.
- yine bundan yıllar evvel bundan muzdarip doktora gittim. gayet iyi muayene etti,tahliller . tavsiyeler, sıkı bir diyet önerileri ,derken reçetemde yazılanlar: bir hafta için ,her gün üç öğün üç dilim kızarmış ekmek ve açık çay. yazılıydı .yok.yok. ve kapıya doğru çıkarken reçetemi göstererek :- doktor bey bunları yemekten öncemi ,sonramı yemeliyim???
-............. :( ........:)-

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder