15 Oca 2011

yarasa ve yarası

ilk gördüğümde onları ilkokul hayat bilgisi kitabında yarasa 'ne kadarda fareye benziyor demiştim' sonra bir gece sokak lambasının altından geçerken fark etmiştim resilerdekinin aynısı,lamba onun aynası ve tiyatro perdesi gibi onun muhteşem ayalarına bağlanmış kanatlarını sergiliyordu!!!
sokak lambasının etrafında uçuşan kelebekleri avlıyorlardı. bir anda kızdım. zavallı kelebekler vampirler tarafından yem ediliyordular.neden böyle oluyordu? öyle olması gerekiyorduda ondan.
yarasalar gündüz yatıp gece çelışmaları yönüyle bana çok benziyorlardı. işte ortak yanım olan birisini sonunda buldum. Sevgili mesai arkadaşlarım. birazdan sabah olacak ve kuytu bir odada uykuya dalacağım. geceye daha dinç kalkıp kakaoların canına kıymak için naparsınız böyle gerektiği için. doğrusuda bu.

Hiç yorum yok: