26 Oca 2011

KİMDİLER VE NİÇİN KAÇTILAR

İnsanların eliyle gelebilecek her türlü kötülük ve şerlere karşı dimdik ayakta durabilme ve Allah'tan gelenlere karşıda isyan etmeme , sabretme halini sergileyebilme ölçüsü olmalıydı .
Yanlış görmüyordum aklım ve bilincim gayet yerindeydi.Gündöndü saplarını yara,yara kaçıyorlardı. Hamd O'na Şükür ve Minnet yine O'na . Birkez daha galp çıkmıştım korku ile mücadeleden. Yokuşu tımanırken bir muhasebe başladı nefsimle niye kaçmadın, taş atmamalıydın,bu yol sürekli kullandığın yol, bunlar yine burada ve başka yol yok. Doğru olanı yaptın . Eğer bu akşam kaçsaydın bir ömür hep kaçacaktın. doğrusunu yaptın. bir müddet sonra köyün tek sokak lambası olan direğin altındaki duvarın dibinde korktukları her hallerinden belli olan benden önce köye dönen arkadaşları gördüm. yanlarına iyice yaklaşana kadar kaçmak ve kalmak arasında bir tavır sergiliyorlardı Salih abi senmiydin bizde üç harflilerden birisi,şeytan zannettik seni görünce biraz rahatladık. biraz önce bizi kovaladılar değirmenin yukarısından köye kadar, seni kovalamadılarmı, kocaman kayalrı fırlattılar valla zorkutulduk azdaha kaçırıyorduk........ çeneleri ve dişleri birbirine vurarak zor konuşuyaorlardı. hayretlerim ikiye katlandı bunlar benden en az iki saat evvel çıktılar ve benim başıma gelen şeyleri onlar sanki daha yeni yaşamışlardı yoksa saatlerce çakılıp kalmışlarmıydı oldukları yerde?   

Hiç yorum yok: