Gecenin başlangıç vakti 00:01 dakka bir telefon susmak bilmiyor. buyurun Laboratuvar. - salih abi öbürtarfatan aradılar nolur çok acil araç kapıda bekliyor ilk önce bittere hanıma bakalım, sonra diğerlerine. sonuç çıkar çıkmaz bi alo dermisin ? :- işler yetişir oğlum Adem bu ne panik hele dur bi sakin ol. iyibak sakın yanlış gelmiş olmıyasın? yok abi burası laboratuvar değilmi? yok yanlış aradınız. cerrahpaşa acil cerrahi müdahale servisi!!! noluyoruz be kardeşim acil,öbürtaraf,araç kapıda. fesübhanallah. görende bişey var zannedecek tamam getir hepsini sakın soğumasınlar hemen etüve bırak acil olanları üstkata,diğerlerini bi alt kata koyuver, geliş saatini ve kayıtlarını yaptırmadan nereye kardeş bi dur hele.
alışık olduğumuzdan ortamın gergin havasını yumuşatıp duruma el koyuyorum, tamam bundan sonra bizden haber bekle , bu arada çıkış işlemleri için gerekli belgeleri hazırla bana getir.
sadece sıradan bir iş günü bizim için . dolu dolu geçen bol çikolatalı,sıcak bir kış gecesi. bir yandan cihazlar analizleri yapmak için çırpınırken bu arada bende klavyenin tuşlarına dokunuyorum ve ekranda okuduğunuz yazıları ekliyorum sayfama.
müsadenizle yan komşudan fıstıklar geldi onlarla ilgilenmem lazım. bilirsiniz siz onları.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder