14 Oca 2011

İSTANBUL BÖYLE BİR ŞEY



güzel istanbulum aşığım sana
kaldırımlarına,caddelerine,tarihine,denizine
güzeline,çirkinine, gecene,gündüzüne
sultanahmet,ayasofya,kızkulesi
nazlı nazlı süzülen gemilerine
albeni kollarına,sakın bırakma
ben seni bırakmadım,sende vefa göster
kostantini bıraktın,fatihe aşık oldun
sardın onu kollarına,kıskanırım fatihini
yüce misafirin eyüp hazretlerini
üzerinde semalarını kaplayan martılarını
sen bir eşi olmayan sevdamsın istanbul
sen O yüce Nebinin müjdesi değilmisin?
kimler sevmedi,kimler can vermedi uğruna
sarhoş naralarıyla kirlenirse sakın üzülme
ezan sesleriyle temizler müezzinlerin
ne sevinçleri,kederleri sakladın bağrında
sakla benide vefalı sevgilim,o şefkatli bağrına

Hiç yorum yok: